Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Έτοιμο και το δεύτερο καράβι μου....σκέτη εφοπλίστρια θα είμαι....οσονούπω!

 Από την ίδια πάντα πόρτα είναι το ξύλο το οποίο αποφάσισα να μην ξαναπειράξω με άλλο χρώμα. Ένα ελαφρύ πέρασμα με γυαλόχαρτο, να φύγουν αυτά που πρέπει και ένα ελαφρύ, επίσης, πέρασμα με βερνίκι για προστασία και.. τίποτ' άλλο.

 Εδώ το βλέπετε κι απ' την πίσω πλευρά που μ' αρέσει πολύ και μπορεί να είναι κι ομορφότερη!


Δε προβληματίζομαι όμως, έχω κι άλλα κομμάτια πόρτας για να φτιάξω καράβια! Θα φτιάξω στόλο, περιμένετε και θα δείτε!  Προς το παρόν, καλό βράδυ, ζεστό και χουχουλιάρικο και.....όρτσα τα πανιά!!!    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Αγγελική μου!!!!!
    Χαίρομαι που έχω φίλη εφοπλίστρια!!!
    Όλο και καμιά κρουαζιέρα θα μας πας!!!!!!
    Είναι πολύ όμορφο και αυτό το καράβι σου!!!
    Φιλάκια πολλά και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ρένα μου! Καλή χρονιά σου εύχομαι ολόψυχα! Όσο για την κρουαζιέρα.... εννοείται πως θα σε καλέσω!!!!!!!!!!! φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Το απλό έχει χάρη και ομορφιά!
    Χρόνια πολλά Αγγελική :)))
    Καλή χρονιά να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Αiris, καλή χρονιά και σε σένα και στο κόσμο όλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή