Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Εγώ, παιδιά δεν έχω, να το ξεκαθαρίζουμε αυτό. Έχω όμως δυό παιδιά που τ' αγαπάω σα παιδιά μου, το Χριστινιό και το Λαμπρή. Σήμερα θα σας δείξω το δώρο μου για τη Χριστίνα κι αύριο αυτό που έφτιαξα για το Λάμπρο γιατί θέλει ακόμα λίγη δουλίτσα. Τα στολίδια του στεφανιού είναι φτιαγμένα από φύλλο αλουμινίου και το στεφάνι αυτό, καθ' αυτό είναι από το καπέλο ενός φωτιστικού που χάλασε και είναι τέλειο για τούτη τη χρήση γιατί είναι αλύγιστο. Οπότε αν έχετε κανένα παλιό καπέλο φωτιστικού....ξέρετε τι θα το κάνετε! Καλημερούδια σας!


 (το μπάλωμα της καρέκλας θεώρησα ότι δε χαλάει την εικόνα κι έτσι....το άφησα να φαίνεται!)







 ΑΓΓΕΛΙΚΗ


6 σχόλια:

  1. Έσκισες Αγγελική!!!
    Είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει πολύ στη Χριστίνα!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ελπίζω και γω Αλεξάνδρα! Καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το στεφανάκι για την Χριστίνα!!!!!!
    Χρόνια πολλά για την εορτή της!
    Κι εσυ να περάσεις καλές γιορτές και ο νέος χρόνος να σου φέρει όλα τα καλά!!!!
    Τέτοιο στεφάνι από φωτιστικό έχω φυλάξει...χαχαχα..κάποια στιγμή θα το φτιάξω!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου Μαριάννα μου! Να μου δείξεις το στεφάνι αν το φτιάξεις....φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Το στεφανάκι είναι πολύ όμορφο!!!
    Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία!!!
    Χαρούμενες γιορτές να περάσεις μαζί με αγαπημένα πρόσωπα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή