Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Έχω άγχος. Περισσότερο απ' το επιτρεπτό θα έλεγα. Κι όταν έχω άγχος, θέλω ν' ασχολούμαι με κάτι για να ''ξεφεύγω'' , να χαλαρώνω.Ε, λοιπόν, κατάφερα να τελειώσω σχεδόν, ό,τι είχα μισοτελειωμένο εδώ και καιρό. Ξέρετε εσείς...εκείνα που τα αρχίζεις κάποια στιγμή αλλά λίγο η πίεση, λίγο η έμπνευση που δεν πάει παρακάτω, λίγο η βαρεμάρα, μένουν τα πράγματα μισά, σ' ένα κουτί, σε κατάσταση αναμονής. Χαίρομαι που τα τελείωσα και σας τα δείχνω! .

Βραχιόλια έχει η σημερινή ανάρτηση. Τα υλικά, γνωστά κι αγαπημένα. Βελούδο, υφάσματα διάφορα,κλωστές, μπρούτζος, αλπακάς, μαργαριτάρια, χαντρούλες.
 Όλα πολύχρωμα, όπως μ' αρέσουν,
 με ροζ φουντίτσες και κουδουνάκια.
 Κι ένα σκέτο, χωρίς άλλα στολίδια πάνω του. Μου άρεσε έτσι όπως ήταν, δε χρειαζόταν τίποτ' άλλο.
 Κι ένα διπλής όψεως, ανάλογα με τη διάθεση...μπλε ή πράσινη..
 Αυτό το βραχιόλι είναι ''μπερδευτικό''. Ακόμα και γω μπερδεύομαι όταν το κοιτάζω. Επικρατεί μια αναστάτωση πάνω του....είναι τα χρώματα πολλά; είναι το μαύρο που βγάζει ένταση; δε ξέρω τι του συμβαίνει..
Όσο για τούτο....είναι μια γλύκα, σα καραμέλα μου μοιάζει...                                                                  Καληνύχτα σας, φιλιά πολλά....                                                                                                       ΑΓΓΕΛΙΚΗ         

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα βραχιόλια!!!
    Πολύχρωμα και χαρούμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα μου δίνουν χαρά, χαίρομαι που σ' αρέσουν....πολλές οι χαρές δηλαδή! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Γιατί να έχεις άγχος ? είναι όλα φανταστικά γειά στα χέρια σου Αγγελική μου να είσια καλά ,καλή σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε, γιατί να έχω άγχος; Αυτό αναρωτιέμαι και γω....φιλιά Μεταξία!

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω όταν σου φεύγει το άγχος να κάνεις πάλι τόσο ωραία βραχιόλια !!!!!! Καλέ αυτά είναι τρέλα !!!!!!!
    Για στα χέρια σου, πολύ ευχάριστα και ευκολοφόρετα μια και ταιριάζουν με όλα τα χρώματα !! Μπράβο, τα λάτρεψα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θα μου φύγει το άγχος, θα τα κάνω ακόμα πιο ωραία γιατί...δε θα έχω άγχος!!!!!!!!!!! Φιλιά Ράνια!

      Διαγραφή
  4. Αγγελίνι, είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
    Γουστάρω άγχος και πίεση όταν λειτουργούν τόσο εξαίσια!!!!
    Σε φιλώ στη μούρη, φιλεναδού μου όμορφη και ταλαντούχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Κορινάκι, είσαι τόσο καλή.....σου ανταποδίδω τα φιλιά στη μούρη!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εργασιοθεραπεία-βραχιολοθεραπεία λοιπόν! Δουλεύει! Τέλεια τα αποτελέσματα :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δουλεύει Lyriel, δουλεύει γιατί αλλιώς.....θα είχαμε θέμα, χα, χα!!!!!!!!! φιλιά εκεί στα ξένα που είσαι!

      Διαγραφή