Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Θελω τη γνωμη σας..


γιατι σημερα δεν μπορω ν΄αποφασισω μονη μου! Εχω αυτο το ''θεματακι'' καποιες φορες.Κολλαω.
Επειδη μου ελειπε' κατι'  απ' το κολιε, λοιπον, ειπα να βαλω και μια χαντρα παπιε μασε, να του δωσω μια αλλη νοτα.
Δε μπορω ν' αποφασισω ομως, αν μ' αρεσει πιο καλα, να κρεμεται δυο-τρεις ποντους πιο κατω η' οχι.
Εσεις τι λετε? Ποια ειναι η γνωμη σας?
Και μη μου πειτε ''κι ετσι καλο, κι αλλιως καλο''......γιατι δε θα με βοηθησετε!
Ευχαριστω, φιλια!
                                           Αγγελικη

11 σχόλια:

  1. Η δική μου γνώμη είναι να μην κρέμεται, αλλά
    να είναι κοντά στο κολιέ η χάντρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη γνώμη μας , ευχαρίστως. Εμένα μου αρέσει η 2η εκδοχή , διότι έρχεται σαν συνέχει του θέματος .
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω κοριτσια! νομιζω οτι εχετε δικιο, ετσι θα το κανω, φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγω νομιζω πρεπει να'ναι κοντα στο υπολοιπο γιατι αλλιως λογω και του στρογγυλου σχηματος, θα πηγαινοερχεται σαν μαουνα!!!!
    ελπιζω να βοηθησα!!!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέλω κοντά στο υπόλοιπο κολιέ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμενα παλι μου αρεσει να κρεμεται! το θεμα ειναι να υπαρχει κατι το πρωτοτυπο!!!!
    καλως σε βρηκα κι εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΟΝΤΑ!!!!!
    ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΟ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΑΚΙ!!
    ΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ ΤΩΡΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο, θα επρεπε να ειναι πιο χοντρο για να κρεμεται και να ειναι ομορφο.
      Αυτο, μαλλον, ηταν που δε μου πηγαινε καλα!
      Ευχαριστω Ρενα!

      Διαγραφή