Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Να με παλι εδω!










Επιτελους εχω ιντερνετ απο σημερα! Ποσο χαιρομαι που θα σας ξαναβρω ολες σας, μου λειψατε.
Ξεκινω λοιπον με δυο αναρτησεις....γιατι οσο καιρο δεν μπορουσα να ''μπω'', εγω δουλευα, δεν καθομουν, οπως θα διαπιστωσετε!
Εφτιαξα λοιπον αυτα τα δυο βραχιολακια, απο μεταξωτο υφασμα φτιαγμενο με τη μεθοδο του υδατοδιαλυτου καμβα (θυμαστε;) πανω στο οποιο εραψα καρδουλες και αλλα πραματακια απο χαλκο, μπρουντζο και αλπακα και μετα εβαλα και ημιπολυτιμες πετρες.
Το πρωτο βραχιολι ξεκινα με την πισω πλευρα του που ειναι και στα δυο βραχιολια απο το ιδιο υφασμα.
Φιλια πολλα              
                                  Αγγελικη

4 σχόλια:

  1. Με γειες το router!!!
    Πανέμορφα τα βραχιόλια,αλλά βρε παιδάκι μου,γιατί φωβάσαι το φακό?Τράβα κοντινά και λεπτομέρειες!Θα φαίνονται καλύτερα,μικρό μου!Μη τα χαντακώνεις....κρίμα είναι...
    Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις, θα το προσπαθήσω καλύτερα. Ευχαριστώ για τη συμβουλή, φιλάκι!

      Διαγραφή
  2. Μ αρέσουν πολύ τα βραχιόλια σου !!
    Έχουν πολύ όμορφα χρώματα και είναι ωραία
    στολισμένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή