Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ενόψει Άνοιξης....και οι καρφίτσες λουλούδια! Τι;;;;;;;; Βιάζομαι;;;;;;;;;;; Καλέ, έρχεται! Μη κοιτάτε που βρέχει ''ανηλεώς'' και πλημμυρίζουν οι δρόμοι ( και όχι μόνο, δυστυχώς) και κάνει και ψοφόκρυο....ΈΡΧΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

 Τα λουλουδάκια, πολύχρωμα και μοσχοβολιστά...που λέει ο λόγος....και το ζωύφιο, πάνωθέ τους!
 Ουπς! Άλλαξε πορεία το ζωύφιο! Ζαλιζόταν,φαίνεται, όπως ήταν πριν, με το κεφάλι προς τα κάτω!
 Αυτή δεν ήταν και η καλύτερη φωτογραφία που έχω βγάλει!
 Μμμμμμμμ, κάπως καλύτερη ετούτη δω!
Εντάξει κι αυτή, παλεύεται!!!!!!!!! Άντε βρε, καλώς να την δεχτούμε....τι ποιά; Την Ανοιξη, ντε!!!!!!!!!            ΑΓΓΕΛΙΚΗ

14 σχόλια:

  1. Είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ ,Αγγελική !!!!!!! Ζήλεψα - θα φτιάξω κι εγώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφες είναι μακάρι να φέρουν και την άνοιξη που τόσο μας λείπει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα, χα! Όση ώρα απαντούσα στη Νίκη, μπήκες και συ Ρένα κι έτσι έγινε ένα μικρό αλαλούμ με τις απαντήσεις στα σχόλια! Πλάκα έχει, μ' αρέσει! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Νίκη που ζήλεψες! Άντε να φέρουμε την Άνοιξη γιατί ένας κούκος μόνο, δε μπορεί! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε ναι! Μας έφερες την άνοιξη!
    Υπέροχες Αγγελική μου :))))
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικές!!!!!!!! Ελπίζω να μας φέρουν γρήγορα την Άνοιξη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι Βίκυ μου, κουράστηκα να κρυώνω και να φοράω χοντρά πουλόβερ και μπουφάν....είμαι και κοντή... μου χαλάνε το στυλ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. super Τα ζουζουνολουλουδάκια σου!!!!Που θα πάει θα έρθει και η άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ Τέτα! Και σύ έκανες ανοιξιάτικο στεφάνι....σε αναμονή και συ,ε; Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Τι γλυκούλες που είναι οι πολύχρωμες καρφιτσούλες σου!!!!
    Και τα λουλούδια και το ζουζουνάκι σίγουρα θα μας φέρουν την Άνοιξη σύντομα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελειώνουν τα ψέματα Μαριάννα μου......Έρχεται!!! Φιλιά καλή μου!

      Διαγραφή