Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Καλημέρα!!! Σήμερα έχω μερικές ακόμα πόρτες για σας, από την πόλη της Κέρκυρας.


 Αυτή η πόρτα ένα θεματάκι το 'χει. Η απόσταση της απ' το σκαλοπάτι του καντουνιού είναι τουλάχιστον σαράντα πόντους! Φαντάζομαι ότι θα υπήρχε ένα ενδιάμεσο, βοηθητικό σκαλοπάτι το οποίο στην πορεία του χρόνου....χάθηκε λόγω αχρηστίας. Μου φάνηκε αστείο κι όμορφο....μία κρεμαστή πόρτα που έχει ακόμα το ρόπτρο της!
 Προσέξτε το μήνυμα για τον ταχυδρόμο.....δεν είναι όμορφο; Και πολύ κατατοπιστικό...''ΕΔΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ''!

 Και μία καταπληκτική κίτρινη πόρτα!! Δυστυχώς..... το αλουμίνιο δε βγαίνει σε τέτοιο χρώμα!!!
 Εδώ έχουμε το σετ, πόρτα- παράθυρο αλλά....


 ....την παράσταση κλέβει το παράθυρο με τις γλαστρούλες του!!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

23 σχόλια:

  1. χα κι εγώ στην πρώτη εικόνα νόμιζα πως ήταν παράθυρο! υπέροχες κι αυτές οι πόρτες σου αλλά ναι αυτό το παράθυρο στο τέλος πρωταγωνιστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πως ξεγελά αυτή η πόρτα που ''παριστάνει '' το παράθυρο; Αλλά μεις, δε το χάψαμε! χα, χα, χα!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια τα πορτοπαράθυρα!!! Αγαπώ τις πόρτες και τις φωτογραφίζω κι εγώ όπου τις βρω...τις όμορφες βεβαίως βεβαίως...χαχα. Ευχαριστούμε για το ρεπορτάζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ελπίζω να θεωρείς και τις δικές μου πόρτες όμορφες....αλλιώς θα πληγωθώ! Χα, χα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες εικόνες από το παρελθόν!!!!!
    Καλά κάνεις και τις φωτογραφίζεις και μας τις δείχνεις!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαριάννα, έρχονται κι άλλες πόρτες .....σύντομα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Η κίτρινη μου γνέφει πολλά υποσχόμενη!!! Τέλειες είναι! Και το παράθυρο με το που το είδα αμέσως ήρθε στο μυαλό μου το τραγούδι: Άνοιξε το παράθυρο να μπει, δροσιά να μπει του Μάη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα, θέλω οπωσδήποτε να δω ό,τι ζωγραφίσεις, είμαι σίγουρη ότι θα μ' αρέσει πολύ!φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τελικά σε όλα μοιάζουμε εδώ μέσα!!!!!!
    Κι εγώ φωτογραφίζω πόρτες και παράθυρα!!!!
    Πολύ όμορφες αυτές που μας δείχνεις!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δε ταιριάζαμε, δε συμπεθεριάζαμε που λένε κι οι παλιοί! Άντε να δούμε και τις δικές σου πόρτες Ρένα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα...πόρτες και παράθυρα!
    Τα δικά σου είναι όλα καταπληκτικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραίες !!!!
    Πόσο καλά κάνεις που μας τις δείχνεις !!!!
    Τις λατρεύω αυτές τις φωτογραφίες !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ' αρέσουν τόσο πολύ Ράνια. Η αλήθεια είναι πως και γω τις λατρεύω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!κι οταν είναι κι απο Κέρκυρα,ακόμα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρά! Εσύ δεν είσαι από ένα νησί πιο κάτω; Χα, χα, φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς,από Ζάκυνθο,αλλά δεν είναι το ίδιο με την Κέρκυρα.

      Διαγραφή
    3. Άμα έρθεις καμμιά βόλτα στη Κέρκυρα, να πιούμε ένα καφέ, θα χαρώ πολυ!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφες, κι εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ οι πόρτες και τα παράθυρα!
    Να έχεις μία όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρες, μωρό μου αγαπημένο!
    Και φιλιά πολλάάάάάά!!!!!!
    Όσο για το φωτογραφικό υλικό σου, στα έχω ξαναπεί...
    ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ βρε Κορινάκι μου γλυκό, χαίρομαι που σ' αρέσουν οι φωτογραφίες μου (που δεν είναι δα κι έργο τέχνης)! Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Αγγελική!! Λοιπόν, η πρώτη πόρτα είναι έτοιμη και την έχω αναρτήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή